Tuesday, 12 August 2008

Music box for the girls

10/8/2008 - Hubby pergi shopping with the girls. I stayed at home with Imran, MOGOK .... Hubby nak beli baju coz dah lama dia tak beli baju utk. kerja & preparation for outstation on Tuesday. I know kalau I ikut sure boring coz have to wait begitu lama. The girls so lucky coz hubby bawa they all. Hubby bought beberapa pasang baju, seluar, inner wear & socks ... lengkap!!! So all the socks yang dah koyak masuk ke tong sampah. For the girls, hubby belikan music box. I tak tahu macam mana hubby boleh belikan. Before this they all suruh I belikan tapi ibunya tak rajin nak layan. Better beli food dari music box. Harga pun quite mahal. They all happy with the music box. Nak tidur pun pasang music box. Bangun tidur senang, buka mata terus capai music box. Tak perlu pagi-pagi ibu jadi "tarzan". And the good thing, they all boleh share the music box.

No comments: